My Greeting For Visitor


Click here for Myspace Layouts

Thursday, February 14, 2013

4D - Dari Da|am Diri DaNIA ( TRAGISNYA CINTA )

Saat Te|ah Terkubur b|og isi haty "DARI DA|AM DIRI DaNIA" Kini Muncu| degan Hikayat Hatynya yang kian terbuku sete|ah sekian |ama...

Cinta Oh Cinta..!!! 

Tahukah anda!!! Ramai dikalangan kita se|a|u mengatakan cinta itu MENYAKITKAN..hmm.. sebenarnya Cinta itu INDAH!! Curang itu yang sakit..

Setiap cinta yang terbina usah diduga mahupun dianggar CINTA ITU MNYAKITKAN.. ma|ah sekiranya kita menyintai seseorang yang sa|ah itu|ah yang menyebabkan CINTA itu SAKIT.. x Percaya.. Hmm.. cuba |a..

Cukup |arh pada saya da|am bercinta.. bnyak rumit2 cinta saya yang teramat pedih.. CUBA SETIA tapi SI DIA NAFIKAN yang saya ADA|AH Pemain cinta CURANG!! hmm..ADAKAH saya Per|u CURANG baru dianggap saya SETIA???!! bg saya.. x perlu sedemikian.. cukop dgn PERKATAAN JUA PERBUATAN saya yang menunjukkan SAYA CINTAKAN si DYA.. tp.. seandainya CINTA TERPUTUS.. Saya ttp sabar Kerna Mgkin Dia " BUKAN INSAN YANG TE|AH DITETAPKAN UNTUK SAYA.."

SO TRAGIS kan CINTA nie... Hmmm.. da|am CONTEX.. bersabarlah kalau nak bercinta.. jika tak mampu sabar.. lebih baek butakan haty da|am cinta... SENANG.....!!! 

+ Kepada Pembaca.. terima kasih.. berkongsilah cinta anda jua jenis tragis cinta anda bersama moga kita sama2 boleyh Fiktiskan cinta kita SEMPURNA atau SO TRAGIS!!!   

 

No comments:

Post a Comment

DeBunGa CiNta