My Greeting For Visitor


Click here for Myspace Layouts

Thursday, February 14, 2013

4D - Dari Da|am Diri DaNIA ( TE|AHKU PUISIKAN JANJIMU MENJADI RINTIHAN JIWAKU )

jiwa merintih saat janjimu dulu..te|ah aku puisikan buat tatapan hatyku yang sayu...

Du|u.. kau pernah berjanji pada diriku,  untuk menjaga dan mnyayangiku..itu bererti...
sampai akhirnya kau tingga|kan aku...
KINI..kau Ingin kembali kepada hatyku,setelah kau pergi meninggalkanku.. tapi.. haruskah haty mmberi kesempatan buat dirimu..
HARUSKAH AKU PERCAYA??? segala yang ENGkau ucapkan..
KATA-KATA MAAFMU.. KATA-KATA MEMOHON, untuk kembali kepadaku..
Meski Cinta aku Kepadamu.. LEBIH DARI ENGKAU TAHU.. Namu paham lah wahai kekasihku.. tak semudah itu yang harus  kau lakukan padaku.. :( biar|ah ada penyesa|an dalam merebut Cinta hakiki diriku..

BERI|AH aku  sedikit waktu untuk memikirkan yang terbaek...
sete|ah cinta aku jadi DE|EMA, disaat ia telah terjadi wa|au pergi dan KEMBALI....
HARUSKAH AKU PERCAYA SEGA|A YANG KAU UCAPKAN DI SETIAP KATA MAAFMU.. KATA-KA MEMOHON...??? SEANDAINYA AKU TAHU AKAN TERSAKITI BUAT KA|I SETERUSNYA....

MAAF AKU TAK MAMPU MENYINTAIMU |AGI.... :(

No comments:

Post a Comment

DeBunGa CiNta