My Greeting For Visitor


Click here for Myspace Layouts

Monday, September 28, 2015

~MOHD AZWAN BIN MOHD ZAIDI~

Assalamualaikum visitor blogger..kali nie dah menjangkau tahun 2015..sinonim dengan apa yang saya sendiri nak kemukakan entry baru pada tahun ini..ya,benar  setiap tahun akan ada tampilan baru entry tentang blogger saya.. hal ini kerana peredaran masa yang sebok bagaikan seorang menteri...hihi wal hal saya bukan menteri..hihi xadalah.. punca tiada entry didalam blog saya kerana kehidupan saya atau kita sudah berubah dari media sosial hanya mnggunakan laptop/lappy kini sudah berubah kepada media mobil..ya  lah.. dunia cyber dihujung jary jea.. tapi kerana itulah juga membuatkan saya leka dan terlupa akan mengupdate segala luahan haty saya...

eh! maaf terlajak perahu plak..hihi..so berbalik kepada entry saya.. sinonim dengan nama diatas yakni tajuk besar..EH!! EH!!! nama siapa tu..?????? hihi..nak tahu yea...ok... saya rungkaikan yea buat kalian....
Nama Mamat yang tertera dekat atas tu adalah kekasih kitab azali ku..kini dya lha peneman jalan hidop saya...tiada yang kedua tiada yang terakhir...mungkin blog saya bercanggah dengan nama lelakilaen tetapi kali ini boleh dikatakan tiada lagy nama lelaki laen didalam dairy kehidupan serta haty saya jua dibenak fikiran saya kerana saya kini telah sah menjadi milik beliau yang dikenali sebagai "AHMAD BIE"..hihi comelkan nama tu..nama tu adalah nama khas yang diberikan oleh saya buat si dya insan tercinta..hihi... 

Andai blog ini menjadi majalah haty dya hendak saya CERITAKAN PADANYA..yang saya teramat sayangkan dya.. BIE>>> Cyunk sayangkan Bie... biar apapun terjadi biarlah coretan haty ini menjadi peneman wasiat haty yang haty cyunk tiada manusia laen yang mampu hadir didalam diri ini..... 

SAYANG SEHINGGA AKHIR NAFAS....

No comments:

Post a Comment

DeBunGa CiNta