My Greeting For Visitor


Click here for Myspace Layouts

Saturday, February 19, 2011

4D ~ CINTAKU DIPERMAINKAN

Fuh!! Fuh!! Fuh!!! (Meniup habuk!!) Uhuk! (terbatuk..gara2 habuk di b|og nia yg sudah |aMa nia tgga|kan kerana kesibukkan..)

CINTAKU DIPERMAINKAN!!!
Hampa..kecewa!! sedih...macam2 nk dikatakan..ha| ini karna Nia ter|a|u SYgg dye..agungKan dye dgn cinta..seBa|iknya NIA dapat musibah da|am mencintai dye..x sangka cinta yg sempurna bisa ada duri dida|amnya...hurmm..mgkin aku ini tidak sempurna seperti dya yg aku cinta..hye |a..AKU GADIS KAMPONG YG HINA...DYE PULA JEJAKA MACHO UPTOWN...mane dew |ayak untuk aku bercinta dgn dye yg high c|ass an..so k..aku pasrah.... tp yg aku terkjut.cinta kami putus gara2 FITNAH YANG TE|AH DI|EMPARKAN...bayngkan..owg yg fitnah nia tu nia x knl..n dye pn x kn|..tp knpe dye b|ey percaya owg yg x knl..knpe dye x nk percaya nia yg mcm2 bukti nia kasi..ape dye mitak nia kasi..smpikan hampir maruah tergadai..."BODOHNYA AKU!!"  tp aku bernasib baek sbb aku x sempat |akukan perbuatan jahi|..tp..ape yg aku ckp pada dye..janji n sumpah aku pada dye aku baka| turutkan..

Nia..Nia....bodoh sungguh ngko..ko x nmpak kew yg dye mcm x beri kepercayaan pada ko?? (bicara hati pada dri...) ntah |a ape yg nk dicakapkn..yg j|as Nia sngt sygg dye wa|aupn dye dah buang Nia..Nia sntiasa mndoakan awk sayang..sbb Nia tahu..Nia x berhak untuk Nia mmbencimu..mahupun menghukum awk..sayang sampi mati...

No comments:

Post a Comment

DeBunGa CiNta